Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Neem ze gerust even door. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via het contactformulier en wij helpen je graag verder!

Algemeen

Kan ik op ieder moment bij jullie terecht?

Helaas, dat kan niet bij ons. Omdat al onze behandelingen een andere behandelduur hebben en wij voor iedere cliënt onze tijd willen nemen, werken wij enkel op afspraak. 

Hoe kan ik jullie het best bereiken?

Onze salon is gelegen aan een openbare weg met parkeerplaatsen voor de deur. De dichtstbijzijnde bushalte is op 5 minuten loopafstand.
Onze bereikbaarheid is dus, zo gezegd, optimaal.

Kom je met de bus, neem dan buslijn 3 en stap uit bij halte "Grenspolder".

Afspraken

Hoe kan ik een afspraak maken?

Als je interesse is gewekt en je een afspraak zou willen, dan verzoeken we je de eerste keer telefonisch contact met ons op te nemen. Tijdens een gesprek kunnen we je wensen en behoeftes het beste inventariseren. Naar aanleiding daarvan kunnen we een intake-gesprek en zo mogelijk meteen een behandeling inplannen.

Heb je al een of meerdere behandelingen ondergaan bij ons en wil je een vervolgbehandeling, dan kan je hier een afspraak maken!

Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?

Ja, mits je dit minimaal 24 uur van tevoren doet. In de bevestigingsmail van je afspraak staan links om je afspraak te verzetten of te annuleren tot 24 uur voor je afspraak.

Indien je na deze 24 uur van tevoren annuleert, zijn wij genoodzaakt om 50% van de behandelingskosten in rekening te brengen.

Vergeet je de afspraak te annuleren en kom je niet ("no-show"), dan brengen wij het gehele bedrag van de ingeplande behandeling(en) in rekening.

Behandelingen

Hoe lang duurt een behandeling?

Deze vraag is te algemeen om snel te kunnen beantwoorden. Iedere behandeling heeft een eigen behandelprotocol en derhalve een behandelduur. Daarnaast duurt de eerste behandeling ook altijd langer dan vervolgbehandelingen. Tijdens de eerste behandeling worden ook zaken als nazorg besproken welke tijdens vervolgbehandelingen logischerwijs niet meer uitgelegd hoeven te worden.

Moet ik na een behandeling rekening houden met bepaalde nazorg?

Dit is voor iedere behandeling verschillend. Tijdens je intake-gesprek zal je uitvoerig gewezen worden op de nazorg die je dient te verlenen.

Eventuele crèmes en lotions welke je tijdens de nazorgperiode nodig hebt kan je bij ons verkrijgen.

Financieel

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met contant geld, PIN, creditcard en/of bankoverschrijving (Tikkie).

Schrijf je in of volg ons op social media